Każdemu, kto właśnie stworzył stronę internetową zależy na tym, aby po wpisaniu kluczowych słów w wyszukiwarce, pojawiała się właśnie ona. Najlepiej na samym szczycie, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Byłaby to jednak z naszej strony naiwność, gdybyśmy założyli, że samo stworzenie strony zapewni jej tak znakomite wyniki.
Niestety, o trofeum trzeba walczyć, a w tej walce niezbędne okazują się dobre katalogi seo. SEO, tj. search engine optimization, a w języku polskim – optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, to leit motiv każdego copywritera. Na tym polega jego praca. W sieci liczy się wysoka pozycja, a jeżeli pracujemy dla danej firmy, to od nas będzie zależało, jak wysoko się ona znajduje i z tego będziemy rozliczani. Katalogi stron internetowych to przestrzeń w sieci, która pozwala właścicielowi firmy na zamieszczenie czegoś w rodzaju wizytówki lub namiaru, który pozwoli na szybkie wyszukiwanie w przeglądarce.
Umieszczenie w katalogu nazwy firmy, numeru telefonu oraz niezbędnych linków, zwiększa ilość odwiedzin na naszej witrynie, pomaga wypromować naszą firmę i w następstwie – umożliwia pozyskanie większej ilości potencjalnych klientów.
Niezmiernie ważnym aspektem katalogów seo jest korzystanie z opcji moderowanych, ponieważ są one poniekąd gwarancją na znacznie lepszą jakość wpisów. Banalne i pozbawione jakiegokolwiek sensu teksty były domeną minionych lat i na szczęście nie zdały egzaminu. Obecnie, wysoka jakość ma znaczenie i warto za nią zapłacić więcej.